Počet záznamů: 1
Marketingová komunikace v místě prodeje
Autor Jesenský, Daniel (Autor) Název Marketingová komunikace v místě prodeje : POP, POS, in-store, shopper marketing / Daniel Jesenský a kolektiv Část názvu POP, POS, in-store, shopper marketing Vydání První vydání Nakl.údaje Praha : Grada, 2018 Fyz.popis 504 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm ISBN 978-80-271-0252-5 Kč 495.00 Poznámky Obsahuje bibliografii Předmět.hesla marketingová komunikace * spotřebitelské chování * maloobchod Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:316.77 * 366.1 * 339.37 * (048.8:082) Anotace Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 2, z toho volných 2 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 363292 Půjčovna literatury místní sklad J 363292 a Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1