Počet záznamů: 1
Základy marketingu
Autor Vaculík, Josef, 1938-2013 (Autor) Název Základy marketingu / Josef Vaculík Další korp. Univerzita Pardubice. Ústav ekonomie Vydání Vyd. 2., dopl. a opr. Nakl.údaje Pardubice : Univerzita Pardubice, 2003 Fyz.popis 273 s. : il. ; 30 cm ISBN 80-7194-583-8 Kč 227,00 Poznámky 300 výt.. Nad názvem: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní, Ústav ekonomie. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografii Předmět.hesla marketing * 7 marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher) Konspekt 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice * 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Vlastník Kladno SVK Druh dok. Digitalizované dokumenty
Počet záznamů: 1