Počet záznamů: 1
Úvod do marketingu
Autor Chalupský, Vladimír, 1956- (Autor) Název Úvod do marketingu / Vladimír Chalupský Další korp. Nottingham Business School Vysoké učení technické v Brně. Podnikatelská fakulta Vydání Vyd. 4., upr. Nakl.údaje Brno : Zdeněk Novotný, 2005 Fyz.popis 78 s. : il. ; 29 cm ISBN 80-7355-038-5 Edice Studijní text pro studium BA Hons Edice/záhl. Studijní text pro studium BA Hons Poznámky 84 výt.. Nad názvem: Fakulta podnikatelská VUT v Brně, Nottingham Business School the Nottingham Trent University. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Předmět.hesla marketing * 7 marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher) Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Vlastník Kladno SVK Druh dok. Digitalizované dokumenty
Počet záznamů: 1