Počet záznamů: 1  

Audiovizuální podoby reklamy

  1. Janíková, Jana, 1960-

    Audiovizuální podoby reklamy / Jana Janíková. -- Vyd. 1. -- Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. -- 79 l. ; 30 cm. -- (Učební texty vysokých škol). -- Nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. -- Terminologický slovník. -- 150 výt.. -- DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!. -- Obsahuje bibliografii. -- ISBN : 80-7318-509-1 (brož.).
    I. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací


    reklama a propagace * audiovizuální média * advertising * audiovisual media * učebnice vysokých škol * textbooks (higher)
    659.1 * 316.774-028.26 * (075.8)
    659 - Reklama. Public relations. Média


Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.