Počet záznamů: 1
Základy marketingu pro střední odborné školy
Autor Vysekalová, Jitka, 1941-2024 (Autor) Název Základy marketingu pro střední odborné školy / Jitka Vysekalová, Pavel Strnad, Jaruše Vydrová Obálkový název Základy marketingu pro střední školy Název na hřbetu Základy marketingu Další autor Strnad, Pavel, 1938-2014 (Autor) Vydrová, Jaruše (Autor) Vydání Druhé vydání Nakl.údaje Praha : Fortuna, 1999 Fyz.popis 164 stran : ilustrace (některé barevné) ; 21 cm ISBN 80-7168-668-9 Kč 83,00 80-7168-668-9 Poznámky V dotisku z roku 2003 je chybně údaj o vydání: První vydání - dotisk, správně má být: Druhé vydání - dotisk; v tiráži též chybně ISBN prvního vydání, správné ISBN druhého vydání je na rubu titulní stránky. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografii Předmět.hesla marketing * 7 marketing Forma, žánr učebnice středních škol * 7 textbooks (secondary) Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8 * (075.3) Anotace Středoškolská učebnice obsahuje základní poznatky z oboru marketingu. Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Vlastník Kladno SVK Druh dok. Digitalizované dokumenty
Počet záznamů: 1