Počet záznamů: 1
Jak získávat nové zákazníky
Autor Váňa, Petr, 1951- (Autor) Název Jak získávat nové zákazníky. II., Kdy a jak využít přímou reklamu / Petr Váňa Část názvu Kdy a jak využít přímou reklamu Vydání Vyd. 2., upr. Nakl.údaje Praha : Petr Váňa - Omega, 2006 Fyz.popis 131 s. ISBN 80-903726-1-9 : 160.00 Kč Předmět.hesla přímý marketing * reklama a propagace * angličtina * němčina * čeština * oborová terminologie Forma, žánr jazykové slovníky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média * 81 - Lingvistika. Jazyky MDT 658.849.2 * 811.111 * 811.112.2 * 811.162.3 * 659.1 * 81'373.46 * 81'374 * (038) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 235982/II Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1