Počet záznamů: 1
Holistická marketingová koncepce
Autor Barčík, Tomáš, 1978- (Autor) Název Holistická marketingová koncepce / Tomáš Barčík Nakl.údaje Praha : Ústav práva a právní vědy, 2013 Fyz.popis 112 s. ; 23 cm ISBN 978-80-905247-2-9 140.00 Kč Edice Právo - edice pro právo a management Edice/záhl. Právo - edice pro právo a management (Ústav práva a právní vědy) Poznámky Název edice na obálce: Právo a management Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Předmět.hesla marketing * marketingový management Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 339.138 * (075.8) * 658.8 * 658.8:005 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 312250 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1