Počet záznamů: 1
Televizní zpravodajství jako paradox
Autor Lapčík, Marek, 1973- (Autor) Název Televizní zpravodajství jako paradox : jak (ne)rozumět zpravodajství / Marek Lapčík Obálkový a hřbetní název Televizní zpravodajství jako paradox - jak (ne)rozumět zpravodajství I. Další korp. Univerzita Palackého. Centrum kulturálních, mediálních a komunikačních studií Vydání 1. vyd. Nakl.údaje Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci pro Centrum kulturálních mediálních a komunikačních studií při Filozofické fakultě Univerzity Palackého, 2012 Fyz.popis 333 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-244-3326-4 269.00 Kč Edice Kultura, média, komunikace Edice/záhl. Univerzita Palackého. Centrum kulturálních, mediálních a komunikačních studií. Kultura, média, komunikace Poznámky V prelimináriích označení a název části: Díl I., Televizní zpravodajství jako komplexní komunikát : (teorie a model analýzy) Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Poznámka o jazyku Anglické, francouzské, německé, ruské a španělské resumé Předmět.hesla televizní zpravodajství * audiovizuální média * mediální komunikace * mediální obraz * diskurzivní analýza Forma, žánr monografie Konspekt 316.4/.7 - Sociální interakce MDT 070.431:654.197 * 316.774-028.26 * 316.772.4 * 316.776.3 * 801.73 * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 324363/I Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1