Počet záznamů: 1  

Televizní zpravodajství jako paradox

  1. Autor Lapčík, Marek, 1973- (Autor)
    NázevTelevizní zpravodajství jako paradox : jak (ne)rozumět zpravodajství / Marek Lapčík
    Obálkový a hřbetní názevTelevizní zpravodajství jako paradox - jak (ne)rozumět zpravodajství I.
    Další korp. Univerzita Palackého. Centrum kulturálních, mediálních a komunikačních studií
    Vydání1. vyd.
    Nakl.údajeOlomouc : Univerzita Palackého v Olomouci pro Centrum kulturálních mediálních a komunikačních studií při Filozofické fakultě Univerzity Palackého, 2012
    Fyz.popis333 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-244-3326-4 269.00 Kč
    EdiceKultura, média, komunikace
    Edice/záhl. Univerzita Palackého. Centrum kulturálních, mediálních a komunikačních studií. Kultura, média, komunikace
    PoznámkyV prelimináriích označení a název části: Díl I., Televizní zpravodajství jako komplexní komunikát : (teorie a model analýzy)
    Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Poznámka o jazykuAnglické, francouzské, německé, ruské a španělské resumé
    Předmět.hesla televizní zpravodajství * audiovizuální média * mediální komunikace * mediální obraz * diskurzivní analýza
    Forma, žánr monografie
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce
    MDT070.431:654.197 * 316.774-028.26 * 316.772.4 * 316.776.3 * 801.73 * (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 324363/IPůjčovna literaturymístní sklad
    Televizní zpravodajství jako paradox

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.