Počet záznamů: 1  

Jak uklidnit klienta, zaměstnance, kolegy, šéfa i sebe?

  1. Autor Marková, Katarína (Autor)
    NázevJak uklidnit klienta, zaměstnance, kolegy, šéfa i sebe? / Katarína Vojčeková
    Vydání1. vydání
    Nakl.údajePlaná u Mariánských Lázní : Vojčeková Katarína - Konzultační studio, [2017]
    ©2017
    Fyz.popis21 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-906039-4-3 Kč 70.00
    Předmět.hesla interpersonální komunikace * manažerská komunikace
    Forma, žánr populárně-naučné publikace
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace
    MDT316.772.4 * 005.57 * (0.062)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 356968Půjčovna literaturymístní sklad

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.