Počet záznamů: 1  

Marketing 3 - Chování spotřebitele a výzkum trhu

  1. Autor Koudelka, Jan (Autor)
    NázevMarketing 3 - Chování spotřebitele a výzkum trhu [elektronický zdroj] : povinný předmět o rozsahu 4 kredity : učební pomůcka pro magisterské navazující studium oboru Podniková ekonomika a management v distanční formě / autoři textu Jan Koudelka, Marcela Zamazalová
    Variantní názevChování spotřebitele a výzkum trhu
    MG_430 Marketing 3 - Chování spotřebitele a výzkum trhu
    Další autor Zamazalová, Marcela
    Další korp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
    Nakl.údajePraha : [Oeconomica], 2002
    Fyz.popis1 elektronický optický disk (CD-ROM) : barev. ; 12 cm + 1 příručka (20 s.)
    ISBN80-245-0360-3 (příloha)
    PoznámkyNázev z příručky. Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská
    Předmět.hesla spotřebitelské chování * marketingový výzkum
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * CD-ROM
    MDT366.1 * 658.8.012.12 * (075.8) * (0.034.4)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 0, prezenčně 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Audiovizuální a elektronické zdroje
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    T 272Všeobecná studovnadepozitářpouze prezenčně
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.