Počet záznamů: 1
Úvod do marketingu
Autor Chalupský, Vladimír, 1956- (Autor) Název Úvod do marketingu / Vladimír Chalupský Další korp. Vysoké učení technické v Brně. Podnikatelská fakulta Nottingham Business School IMPS (firma) Vydání Vyd. 2. Nakl.údaje Brno : Zdeněk Novotný, 2003, c2002 Fyz.popis 78 s. : il. ; 30 cm ISBN 80-86510-69-7 Edice Studijní text pro studium BA Hons Edice/záhl. Studijní text pro studium BA Hons Poznámky Nad názvem: Fakulta podnikatelská VUT v Brně ; Nottingham Business School the Nottingham Trent University ; IMPS Brno. 90 výt.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografické odkazy Předmět.hesla marketing * 7 marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher) Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Vlastník Kladno SVK Druh dok. Digitalizované dokumenty
Počet záznamů: 1