Počet záznamů: 1  

Direct marketing : Pracujeme prostřednictvím adresné reklamy : Jak získávat nové zákazníky I

  1. Autor Váňa, Petr, 1951- (Autor)
    NázevDirect marketing : Pracujeme prostřednictvím adresné reklamy : Jak získávat nové zákazníky I. / Petr Váňa
    Vydání1. vyd.
    Nakl.údajePraha : Management Press, 1994
    Fyz.popis128 s
    ISBN80-85603-60-8 : 89.00
    PoznámkyPV
    Předmět.heslaDirect marketing - teorie a praxe - příručky * Reklama přímá - teorie a praxe - příručky
    MDT659.11
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 153766/I aPůjčovna literaturydepozitář
    Direct marketing : Pracujeme prostřednictvím adresné reklamy : Jak získávat nové zákazníky I

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.