Počet záznamů: 1  

Marketingový management inovací

  1. Autor Vlček, Radim, 1935-2011 (Autor)
    NázevMarketingový management inovací : určeno studentům Fakulty podnikohospodářské / Radim Vlček, Eva Obermannová
    Další autor Obermannová, Eva (Autor)
    Vydání1., přeprac. vyd.
    Nakl.údajePraha : VŠE, 1995
    Fyz.popis111 s
    ISBN80-7079-005-9 : 28.00
    Poznámkynákup
    Předmět.heslaManagement podnikový - marketing a inovace - učebnice vysokoškolské * Management marketingový - inovace - učebnice vysokoškolské * Inovace - management marketingový - učebnice vysokoškolské
    MDT65.011(075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 158522Půjčovna literaturydepozitář

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.