Počet záznamů: 1
Teorie a metody politického marketingu
Autor Chytilek, Roman, 1976- (Autor) Název Teorie a metody politického marketingu / Roman Chytilek, Otto Eibl, Anna Matušková a kol. Další autor Eibl, Otto, 1981- (Autor) Matušková, Anna, 1978- (Autor) Vydání 1. vyd. Nakl.údaje Brno : Centrum pro studium demokracie a kultury, 2012 Fyz.popis 341 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-7325-281-6 (brož.) : 349.00 Kč Poznámky Obsahuje bibliografie Předmět.hesla politický marketing Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 32 - Politika MDT 32.019.5:659.1 * (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 308752 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1