Počet záznamů: 1  

Kdy a jak využít přímou reklamu : 200 praktických příkladů : Jak získávat nové zákazníky II

  1. Autor Váňa, Petr, 1951- (Autor)
    NázevKdy a jak využít přímou reklamu : 200 praktických příkladů : Jak získávat nové zákazníky II. / Petr Váňa
    Vydání1. vyd.
    Nakl.údajePraha : Management Press, 1994
    Fyz.popis131 s
    ISBN80-85603-63-2
    Předmět.heslaReklama přímá - dopisy reklamní vzorkové
    MDT659.11
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 153766/IIPůjčovna literaturydepozitář
    Kdy a jak využít přímou reklamu : 200 praktických příkladů : Jak získávat nové zákazníky II

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.