Počet záznamů: 1
Sportovní marketing
Autor Daňhelová, Šárka, 1975- (Autor) Název Sportovní marketing / Šárka Dvořáková Další korp. Masarykova univerzita. Fakulta sportovních studií Vydání 1. vyd. Nakl.údaje Brno : Masarykova univerzita, 2005 Fyz.popis 72 s. : il. ; 21 cm ISBN 80-210-3901-9 (brož.) : 140.00 Kč Poznámky 300 výt.. Nad názvem: Masarykova univerzita v Brně, Fakulta sportovních studií Obsahuje bibliografii Předmět.hesla ekonomika sportu * sportovní management * sponzorství Forma, žánr studie Konspekt 796 - Sport. Hry. Tělesná cvičení MDT 796/799:33 * 796.062 * 338.246.027 * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 237672 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1