Počet záznamů: 1
Základy marketingu
Autor Dědková, Jaroslava, 1967- (Autor) Název Základy marketingu / Jaroslava Dědková, Iveta Honzáková Další autor Honzáková, Iveta, 1967- (Autor) Další korp. Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu Vydání Vyd. 3. Nakl.údaje Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2006 Fyz.popis 173 s. : il. ; 21 cm ISBN 80-7372-130-9 (brož.) : 118.00 Kč Poznámky Nad názvem: Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, Katedra marketingu Obsahuje bibliografii Určeno pro Určeno pro studenty HF, FT, FS Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 244763 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1