Počet záznamů: 1
Základy marketingu
Autor Dědková, Jaroslava, 1967- (Autor) Název Základy marketingu / Jaroslava Dědková, Iveta Honzáková Další autor Honzáková, Iveta, 1967- (Autor) Další korp. Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu Vydání Vyd. 4., dopl. a aktualiz. Nakl.údaje Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2009 Fyz.popis 176 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-7372-514-3 (brož.) : 86.00 Kč Poznámky Nad názvem: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, katedra marketingu Obsahuje bibliografii Určeno pro studenty EF, 2. roč. Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 339.138 * 658.8 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Obsah Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 278678 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1