Počet záznamů: 1
Teorie, management a marketing služeb
Autor Hesková, Marie, 1948- (Autor) Název Teorie, management a marketing služeb / Marie Hesková Vydání 2. přeprac. a dopl. vyd. Nakl.údaje České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2015 Fyz.popis 182 s. ; 25 cm ISBN 978-80-87472-80-4 Kč 195.00 Edice Vysokoškolská učebnice VŠERS Edice/záhl. Vysokoškolská učebnice (Vysoká škola evropských a regionálních studií) Poznámky 100 výt. Obsahuje bibliografii Předmět.hesla služby * ekonomika služeb * management * marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 338.46 * 005 * 339.138 * 658.8 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 333152 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1