Počet záznamů: 1
Evropské marketingové prostředí
Autor Foret, Miroslav, 1946- (Autor) Název Evropské marketingové prostředí / Miroslav Foret, Oldřich Šašinka, Petr Procházka Další autor Šašinka, Oldřich (Autor) Procházka, Petr (Autor) Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Praha : Computer Press, 1999 Fyz.popis 100 s. ISBN 80-7226-203-3 : 127.00 Kč Edice Evropská unie Business books Edice/záhl. Business books (Computer Press) Evropská unie Poznámky Obsahuje rejstřík Předmět.hesla marketing - Evropské společenství - příručky MDT 339.1 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 181793 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1