Počet záznamů: 1
Mezinárodní marketing
Autor Machková, Hana (Autor) Název Mezinárodní marketing : nové trendy a reflexe změn ve světě / Hana Machková Vydání 3., aktualiz. a přeprac. vyd. Nakl.údaje Praha : Grada, 2009 Fyz.popis 196 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-80-247-2986-2 299.00 Kč Edice Expert Edice/záhl. Expert (Grada) Poznámky Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Poznámka o jazyku České a anglické resumé Předmět.hesla mezinárodní marketing Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:339.564 * (035) Anotace Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a změny v mezinárodní komunikační politice či v oblasti mezinárodní distribuce. V knize, která se problematikou mezinárodního marketingu zabývá komplexně, jsou dále zohledněny so Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 2, z toho volných 2 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 274584 Půjčovna literatury depozitář J 274584 a Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1