Počet záznamů: 1  

Emocenomie

  1. Autor Hill, Dan, 1959- (Autor)
    NázevEmocenomie : vliv emocí na obchodní úspěch / Dan Hill ; [z anglického originálu ... přeložila Dagmar Brejlová]
    Část názvuVliv emocí na obchodní úspěch
    Další autor Brejlová, Dagmar, 1974- (Překladatel)
    Vydání1. vyd.
    Nakl.údajePraha : Fragment, 2010
    Fyz.popis350 s. : il., grafická znázornění ; 24 cm
    ISBN978-80-253-1057-1 (váz.) : 599.00 Kč
    EdiceManažerská literatura
    Edice/záhl. Manažerská literatura (Fragment)
    PoznámkyNa tit. s. pod názvem: revidované vydání. Terminologický slovník
    Obsahuje bibliografii a rejstřík
    Název origináluEmotionomics
    Předmět.hesla emoce * obchodní úspěch * marketing * reklama a propagace * prodej - obchodní j * obchodní jednání - psychologické aspekty * personální management
    Forma, žánr monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT17.024.4 * 339.138 * 659.144.1 * 159.942 * 33 * 339:17.024.4 * 658.8 * 659.1 * 005.95/.96 * (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URL Obsah
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 291339Půjčovna literaturymístní sklad
    Emocenomie

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.