Počet záznamů: 1
Emocenomie
Autor Hill, Dan, 1959- (Autor) Název Emocenomie : vliv emocí na obchodní úspěch / Dan Hill ; [z anglického originálu ... přeložila Dagmar Brejlová] Část názvu Vliv emocí na obchodní úspěch Další autor Brejlová, Dagmar, 1974- (Překladatel) Vydání 1. vyd. Nakl.údaje Praha : Fragment, 2010 Fyz.popis 350 s. : il., grafická znázornění ; 24 cm ISBN 978-80-253-1057-1 (váz.) : 599.00 Kč Edice Manažerská literatura Edice/záhl. Manažerská literatura (Fragment) Poznámky Na tit. s. pod názvem: revidované vydání. Terminologický slovník Obsahuje bibliografii a rejstřík Název originálu Emotionomics Předmět.hesla emoce * obchodní úspěch * marketing * reklama a propagace * prodej - obchodní j * obchodní jednání - psychologické aspekty * personální management Forma, žánr monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 17.024.4 * 339.138 * 659.144.1 * 159.942 * 33 * 339:17.024.4 * 658.8 * 659.1 * 005.95/.96 * (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Obsah Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 291339 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1