Počet záznamů: 1
Marketingové řízení v praxi
Autor (Autor) Název Marketingové řízení v praxi / Stephen Morse ; [z anglického originálu ... přeložil Adolf Baudyš] Další autor Baudyš, Adolf (Překladatel) Vydání 1. vyd. Nakl.údaje Praha : SNTL, 1971 (Brno : Tisk 2) Fyz.popis 162 s. ; 21 cm ISBN Kčs 18,00 Edice Řada ekonomické literatury Edice/záhl. Řada ekonomické literatury Poznámky Obálka: Vladislav Jacák. 6200 výt.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Určeno pracovníkům organizací zahraničního obchodu, pracovníkům ve všech výrobních a obchodních organizacích, ... pro pracovníky nadpodnikových orgánů a studující škol ekonomického směru Název originálu Practical approach to marketing management Předmět.hesla marketingový management * marketing * výrobky Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8.012.1 Anotace Pojednání o marketingovém zaopatření produktů si všímá výrobkové strategie, nutnosti systematického plánování, organizačních typů a struktury a odbytových operací. Autor do jeho stránek uložil své poznatky, jichž nabyl jako příslušník řídícího štábu Urwick Management Centre. Přináší dosti podrobné analytické rozvrhy zkoumané činnosti a používá přehledných sdělovacích způsobů. Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Vlastník Kladno SVK Druh dok. Digitalizované dokumenty
Počet záznamů: 1