Počet záznamů: 1  

Marketingové řízení v praxi

  1. Autor (Autor)
    NázevMarketingové řízení v praxi / Stephen Morse ; [z anglického originálu ... přeložil Adolf Baudyš]
    Další autor Baudyš, Adolf (Překladatel)
    Vydání1. vyd.
    Nakl.údajePraha : SNTL, 1971 (Brno : Tisk 2)
    Fyz.popis162 s. ; 21 cm
    ISBNKčs 18,00
    EdiceŘada ekonomické literatury
    Edice/záhl.Řada ekonomické literatury
    PoznámkyObálka: Vladislav Jacák. 6200 výt.. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Určeno pracovníkům organizací zahraničního obchodu, pracovníkům ve všech výrobních a obchodních organizacích, ... pro pracovníky nadpodnikových orgánů a studující škol ekonomického směru
    Název origináluPractical approach to marketing management
    Předmět.hesla marketingový management * marketing * výrobky
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8.012.1
    AnotacePojednání o marketingovém zaopatření produktů si všímá výrobkové strategie, nutnosti systematického plánování, organizačních typů a struktury a odbytových operací. Autor do jeho stránek uložil své poznatky, jichž nabyl jako příslušník řídícího štábu Urwick Management Centre. Přináší dosti podrobné analytické rozvrhy zkoumané činnosti a používá přehledných sdělovacích způsobů.
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    Marketingové řízení v praxi

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.