Počet záznamů: 1
Event marketing
Autor Šindler, Petr, 1972- (Autor) Název Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci / Petr Šindler Vydání 1. vyd. Nakl.údaje Praha : Grada, 2003 Fyz.popis 236 s. : barev. il. ; 24 cm ISBN 80-247-0646-6 (váz.) : 369.00 Kč Edice Manažer Edice/záhl. Manažer Poznámky Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Předmět.hesla event marketing Forma, žánr studie MDT 658.8:394.4 * (048.8) Anotace Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event mark Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 0 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 213240 Půjčovna literatury depozitář vypůjčený (do 04.12.2024)
Počet záznamů: 1