Počet záznamů: 1
Podnikový marketing
Autor Kašík, Milan, 1948- (Autor) Název Podnikový marketing : (jak získat a udržet zákazníka) / Milan Kašík, Karel Havlíček Další autor Havlíček, Karel, 1969- (Autor) Vydání 1. vyd. Nakl.údaje Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2004 Fyz.popis 193 s. : il. ISBN 80-86754-31-6 978-80-86754-31-4 350.00 Kč Edice Učební texty Edice/záhl. Vysoká škola finanční a správní. Učební texty Poznámky Vydáno v edici (nakl.) Eupress. Dotisk 2008 Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 339.138 * 658.8 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Počet ex. 2, z toho volných 2 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 222283 Půjčovna literatury depozitář J 222283 a Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1