Počet záznamů: 1
Jak předcházet konfliktům a urovnávat spory
Autor Pelikán, Tomáš (Autor) Název Jak předcházet konfliktům a urovnávat spory : prodávající a spotřebitel / Tomáš Pelikán, Kateřina Bohůnková Název na hřbetu Prodávající a spotřebitel - jak předcházet konfliktům a urovnávat spory Další autor Bohůnková, Kateřina (Autor) Nakl.údaje Praha : Spotřebitelský poradenský a informační servis, 2005 Fyz.popis 90 s. ISBN 80-239-4293-x : 120.00 Kč Edice Podnikatelé a spotřebitelé Edice/záhl. Podnikatelé a spotřebitelé Poznámky Údaje o názvu a odpovědnosti převzaty z obálky Předmět.hesla ochrana spotřebitele * psychologie prodeje * reklamace Forma, žánr příručky Konspekt 366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele MDT 005.334.3 * 346.548 * (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 223803 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1