Počet záznamů: 1
Marketing
Autor Foret, Miroslav, 1946- (Autor) Název Marketing : základy a principy / Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek Další autor Procházka, Petr (Autor) Urbánek, Tomáš, 1950- (Autor) Vydání Vyd. 2. Nakl.údaje Brno : Computer Press, 2005 Fyz.popis vi, 149 s. ; 23 cm ISBN 80-251-0790-6 (brož.) : 197.00 Kč Edice Praxe manažera Edice/záhl. Praxe manažera (Computer Press) Poznámky Obsahuje bibliografii a rejstřík Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8 * (075) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Počet ex. 2, z toho volných 2 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 233090 Půjčovna literatury depozitář J 233090 a Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1