Počet záznamů: 1
Základy marketingu
Název Základy marketingu / kolektiv [Jana Boučková ... et al.] Další autor Boučková, Jana (Autor) Další korp. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta Vydání 3. nezm. vyd. Nakl.údaje Praha : Oeconomica, 2007 Fyz.popis 220 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-245-1169-6 (brož.) : 122.00 Kč Poznámky Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. Vydavatel: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2. dotisk 3. vydání r. 2008 Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Určeno pro Určeno pro bakalářské studium na VŠE Praha Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 4, z toho volných 4 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 247604 Půjčovna literatury depozitář J 247604 a Půjčovna literatury depozitář J 247604 b Půjčovna literatury depozitář J 247604 c Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1