Počet záznamů: 1
The brand gap
Autor Neumeier, Marty (Autor) Název The brand gap : jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem / Marty Neumeier Část názvu Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Praha : AnFas, c2008 Fyz.popis 186 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-254-2150-5 (brož.) : 199.00 Kč Poznámky Přeloženo z angličtiny. Rozložená tit. s. Název originálu Brand gap Předmět.hesla oceňování obchodní značky * řízení značky * marketingová komunikace Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.626 * 005:658.626 * 658.8:316.77 * (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 262069 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1