Počet záznamů: 1
Marketing
Autor Moudrý, Marek, 1974- (Autor) Název Marketing : základy marketingu / Marek Moudrý Variantní název Marketing - základy marketingu Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Kralice na Hané : Computer Media, 2008 Fyz.popis 3 sv. : il. (převážně barev.) ; 30 cm ISBN 978-80-7402-000-1 978-80-7402-001-8 978-80-7402-002-5 Poznámky Obsahuje bibliografie Obsahuje díl 1. [učebnice studenta 1]. 80 s. -- díl 2. [učebnice studenta 2]. 80 s. -- [učebnice učitele]. 160 s. Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice středních škol * metodické příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 339.138 * 658.8 * (075.3) * (072) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Obsah - díl 1. Obsah - díl 2. Obsah - učitel Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Odkazy Souborný záznam: použijte odkaz na záznam dílu Díly Marketing :. Díl 1, Základy marketingu, Marketing :. Díl 2., Základy marketingu Marketing : Odkazy (3) - Část dílové monografie
Počet záznamů: 1