Počet záznamů: 1
Marketingová komunikace podniku s médii
Autor Čírtek, Pavel (Autor) Název Marketingová komunikace podniku s médii. I, (Základy tvorby psaných projevů) / Pavel Čírtek, Milan Kašík Část názvu Základy tvorby psaných projevů Další autor Kašík, Milan, 1948- (Autor) Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2008 Fyz.popis 113 s. : il. ; 30 cm ISBN 978-80-7408-008-1 250.00 Kč Poznámky Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Určeno pro bakalářské i magisterské studium Předmět.hesla public relations * marketingová komunikace * psaný projev * písemná komunikace * psaný projev Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 316.4/.7 - Sociální interakce MDT 659.4 * 658.8:316.77 * 81'42 * 316.772.2-028.21 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 2, z toho volných 2 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 266719 Půjčovna literatury depozitář J 266719 a Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1