Počet záznamů: 1
Strategický marketing
Autor Strnad, Pavel, 1938-2014 (Autor) Název Strategický marketing / Pavel Strnad, Jaroslava Dědková Další autor Dědková, Jaroslava, 1967- (Autor) Další korp. Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu Vydání Vyd. 4. Nakl.údaje Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2009 Fyz.popis 140 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-7372-450-4 (brož.) 88.00 Kč Poznámky Nad názvem: Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, katedra marketingu Obsahuje bibliografii Určeno pro studenty HF, 3. roč. Předmět.hesla strategický marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8:005.21 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Obsah Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 275608 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1