Počet záznamů: 1
Guerrilla marketing
Autor Levinson, Jay Conrad, 1933- (Autor) Název Guerrilla marketing : easy and inexpensive strategies for making big profits from your small business / Jay Conrad Levinson ; with Jeannie Levinson and Amy Levinson Další autor Levinson, Jeannie (Autor) Levinson, Amy (Autor) Vydání 1st publ. Nakl.údaje London : Piatkus, 2007 Fyz.popis xii, 368 s. ; 24 cm ISBN 978-0-7499-2811-7 (brož.) : 416.00 Kč Poznámky Dotisk r. 2008 Obsahuje bibliografii a rejstřík Předmět.hesla marketing * reklama a propagace Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 339.138 * 658.8 * 659.1 * (035) Země vyd. Velká Británie Jazyk dok. angličtina Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 278731 Půjčovna literatury depozitář
Počet záznamů: 1