Počet záznamů: 1
Marketing v cestovním ruchu
Autor Jakubíková, Dagmar, 1948- (Autor) Název Marketing v cestovním ruchu : jak uspět v domácí i světové konkurenci / Dagmar Jakubíková Vydání 2., aktualiz. a rozš. vyd. Nakl.údaje Praha : Grada, 2012 Fyz.popis 313 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-247-4209-0 369.00 Kč Poznámky Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Poznámka o jazyku Anglické resumé Předmět.hesla marketing cestovního ruchu Forma, žánr monografie Konspekt 338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví MDT 338.487:658.8 * (048.8) Anotace Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 2, z toho volných 2 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 308228 Půjčovna literatury místní sklad J 308228 a Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1