Počet záznamů: 1  

Marketing v cestovním ruchu

  1. Autor Jakubíková, Dagmar, 1948- (Autor)
    NázevMarketing v cestovním ruchu : jak uspět v domácí i světové konkurenci / Dagmar Jakubíková
    Vydání2., aktualiz. a rozš. vyd.
    Nakl.údajePraha : Grada, 2012
    Fyz.popis313 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-4209-0 369.00 Kč
    PoznámkyObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Poznámka o jazykuAnglické resumé
    Předmět.hesla marketing cestovního ruchu
    Forma, žánr monografie
    Konspekt338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    MDT338.487:658.8 * (048.8)
    AnotaceDruhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.2, z toho volných 2
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 308228Půjčovna literaturymístní sklad
    J 308228 aPůjčovna literaturymístní sklad
    Marketing v cestovním ruchu
    Marketing v cestovním ruchu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.