Počet záznamů: 1
Velký slovník marketingových komunikací
Autor Jurášková, Olga, 1966- (Autor) Název Velký slovník marketingových komunikací / Olga Jurášková, Pavel Horňák a kolektiv Další autor Horňák, Pavel, 1953-2023 (Autor) Vydání 1. vyd. Nakl.údaje Praha : Grada, 2012 Fyz.popis 271 s. : portréty ; 25 cm ISBN 978-80-247-4354-7 349.00 Kč Poznámky Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Poznámka o jazyku Anglické resumé Předmět.hesla marketingová komunikace * oborová terminologie Forma, žánr výkladové slovníky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 81'373.46 * 658.8:316.77 * (038.072) * (038.072)81 Anotace Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem sl Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 3, z toho volných 2, prezenčně 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 308630 Půjčovna literatury místní sklad J 308630 a Půjčovna literatury místní sklad J 308630 b Všeobecná studovna Příručka-Ekonomie, management pouze prezenčně
Počet záznamů: 1