Počet záznamů: 1
Metodologie marketingových výzkumů
Autor Roubal, Ondřej (Autor) Název Metodologie marketingových výzkumů / Ondřej Roubal, Iva Petrová, František Zich Další autor Petrová, Iva (Autor) Zich, František, 1935- (Autor) Vydání 1. vyd. Nakl.údaje Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2014 Fyz.popis 142 s. : il. ; 26 cm ISBN 978-80-7408-092-0 539.00 Kč Poznámky Vydáno v edici (nakl.) Eupress Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Předmět.hesla marketingový výzkum - metodologie * marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 339.138 * 658.8 * 658.8:005.52 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 327648 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1