Počet záznamů: 1
Marketingová komunikace a public relations
Název Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru / Jan Halada (ed.) Další autor Halada, Jan, 1942- (Editor) Vydání První vydání Nakl.údaje Praha : Univerzita Karlova v Praze, Nakladatelství Karolinum, 2015 Fyz.popis 118 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-246-3075-5 Kč 160.00 Poznámky Obsahuje bibliografii Předmět.hesla marketingová komunikace * public relations * oborová terminologie Forma, žánr terminologické slovníky * výkladové slovníky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 658.8:316.77 * 659.4 * 81'373.46 * (038.072) * (038)81 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 1 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 339033 Půjčovna literatury místní sklad
Počet záznamů: 1