Počet záznamů: 1
Marketing
Autor Moudrý, Marek, 1974- (Autor) Název Marketing : základy marketingu / Marek Moudrý Variantní název Marketing - základy marketingu Vydání Aktualizované 3. vydání Nakl.údaje Prostějov : Computer Media, 2015 Fyz.popis svazků : ilustrace (převážně barevné), portréty ; 30 cm ISBN 978-80-7402-218-0 978-80-7402-219-7 Poznámky Obsahuje bibliografii Obsahuje Učebnice studenta 1. 80 stran -- učebnice studenta 2. 80 stran -- Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice středních škol * metodické příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 339.138 * 658.8 * (075.3) * (072) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Odkazy Souborný záznam: použijte odkaz na záznam dílu Díly Marketing :. Díl 1., Marketing :. Díl 2. Odkazy (2) - Část dílové monografie
Počet záznamů: 1