Počet záznamů: 1
Marketing
Autor Moudrý, Marek, 1974- (Autor) Název Marketing : základy marketingu / Marek Moudrý Variantní název Marketing - základy marketingu Vydání Aktualizované 4. vydání Nakl.údaje Prostějov : Computer Media, 2018- Fyz.popis svazky : ilustrace (převážně barevné), portréty ; 30 cm ISBN 978-80-7402-361-3 Poznámky Obsahuje bibliografie Obsahuje díl 1. učebnice studenta 1 -- díl 2. učebnice studenta 2 -- učebnice učitele. 2018. 160 stran Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice středních škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8 * (075.3) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Odkazy Souborný záznam: použijte odkaz na záznam dílu Díly Marketing :. Díl 1./Díl 2. Odkazy (1) - Část dílové monografie
Počet záznamů: 1