Počet záznamů: 1  

Moderní formy marketingu s nízkým rozpočtem

  1. Autor Halík, Jaroslav, 1961- (Autor)
    NázevModerní formy marketingu s nízkým rozpočtem / Jaroslav Halík
    VydáníVydání: první
    Nakl.údajeOstrava : Key Publishing s.r.o. ; [Praha] : Metropolitan University Prague Press, 2020
    Fyz.popis152 stran ; 24 cm
    ISBN978-80-7418-361-4
    978-80-7638-018-9 Kč 290.00
    EdiceMonografie
    Edice/záhl. Monografie (Key Publishing)
    PoznámkyObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Poznámka o jazykuAnglické resumé
    Předmět.hesla marketing * malé a střední podnikání - Česko * malé a střední podniky * průmysl 4.0
    Forma, žánr monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8 * 658.114-022.54/.55 * 334.012.63/.64 * 338.45:004 * (437.3) * (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Počet ex.1, z toho volných 1
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Odborná literatura, mapy
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    SignaturaLokaceDislokaceInfo
    J 394901Půjčovna literaturymístní sklad
    Moderní formy marketingu s nízkým rozpočtem
    Moderní formy marketingu s nízkým rozpočtem

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.