Počet záznamů: 1  

Marketingové komunikace a firemní strategie

  1. Autor Pavlů, Dušan, 1948- (Autor)
    NázevMarketingové komunikace a firemní strategie / Dušan Pavlů a kolektiv
    Nakl.údajeZlín : Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací, 2004
    Fyz.popis130 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-7318-178-9
    EdiceMalá edice FMK
    Edice/záhl.Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací. Malá edice
    PoznámkyDOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografie
    Předmět.hesla marketingová komunikace * reklama a propagace * 7 communication in marketing * 7 advertising
    Forma, žánr sborníky * 7 papers
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT658.8:316.77 * 659.1 * (062.552)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    Marketingové komunikace a firemní strategie

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.