Počet záznamů: 1
Marketingové komunikace a firemní strategie
Autor Pavlů, Dušan, 1948- (Autor) Název Marketingové komunikace a firemní strategie / Dušan Pavlů a kolektiv Nakl.údaje Zlín : Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací, 2004 Fyz.popis 130 s. : il. ; 21 cm ISBN 80-7318-178-9 Edice Malá edice FMK Edice/záhl. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací. Malá edice Poznámky DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografie Předmět.hesla marketingová komunikace * reklama a propagace * 7 communication in marketing * 7 advertising Forma, žánr sborníky * 7 papers Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 658.8:316.77 * 659.1 * (062.552) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Vlastník Kladno SVK Druh dok. Digitalizované dokumenty
Počet záznamů: 1