Počet záznamů: 1
Tvorba hodnoty v zákaznickém managementu
Autor Marinič, Pavel, 1955- (Autor) Název Tvorba hodnoty v zákaznickém managementu / Pavel Marinič Další korp. Dolin (firma) Vysoká škola ekonomická v Praze Vydání Vyd. 1. Nakl.údaje Brno : Moravské zemské muzeum, 2004 Fyz.popis 144 s. : il. ; 22 cm ISBN 80-7028-226-6 Poznámky 500 výt.. Vydalo Moravské zemské muzeum pro firmu Dolin. Na tit. l. uvedeno též: Vysoká škola ekonomická v Praze. Pub. vychází jako součást řešení grantu GAČR 402/04/1313. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Poznámka o jazyku Anglické resumé Předmět.hesla měření výkonnosti * řízení vztahů se zákazníky * 7 performance measurement * 7 customer relationship management Forma, žánr studie * 7 studies Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 005.962.13:005.332.1 * 005.346 * (048.8) Anotace Publikace přibližuje nové trendy v oblasti modelů řízení zákaznické perspektivy a spojuje hlavní systémy měření firemní výkonnosti. Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Vlastník Kladno SVK Druh dok. Digitalizované dokumenty
Počet záznamů: 1