Počet záznamů: 1  

Tvorba hodnoty v zákaznickém managementu

  1. Autor Marinič, Pavel, 1955- (Autor)
    NázevTvorba hodnoty v zákaznickém managementu / Pavel Marinič
    Další korp. Dolin (firma)
    Vysoká škola ekonomická v Praze
    VydáníVyd. 1.
    Nakl.údajeBrno : Moravské zemské muzeum, 2004
    Fyz.popis144 s. : il. ; 22 cm
    ISBN80-7028-226-6
    Poznámky500 výt.. Vydalo Moravské zemské muzeum pro firmu Dolin. Na tit. l. uvedeno též: Vysoká škola ekonomická v Praze. Pub. vychází jako součást řešení grantu GAČR 402/04/1313. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Poznámka o jazykuAnglické resumé
    Předmět.hesla měření výkonnosti * řízení vztahů se zákazníky * 7 performance measurement * 7 customer relationship management
    Forma, žánr studie * 7 studies
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT005.962.13:005.332.1 * 005.346 * (048.8)
    AnotacePublikace přibližuje nové trendy v oblasti modelů řízení zákaznické perspektivy a spojuje hlavní systémy měření firemní výkonnosti.
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    Tvorba hodnoty v zákaznickém managementu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.