Počet záznamů: 1
Firemní komunikace a řízení reputace
Autor Bystrov, Vladimír, 1970- (Autor) Název Firemní komunikace a řízení reputace / Vladimír Bystrov, Miloš Růžička Další autor Růžička, Miloš, 1973- (Autor) Další korp. Masarykova univerzita. Mezinárodní politologický ústav (Nakladatel, vydavatel) Vydání 1. vydání Nakl.údaje Brno : Masarykova univerzita, 2006 Fyz.popis 129 stran ISBN 80-210-4104-8 Edice Studium pro praxi Edice/záhl. Studium pro praxi Poznámky Pod názvem: International Institute of Political Science of Masaryk University in Brno. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Předmět.hesla image organizace * public relations * manažerská komunikace * marketingová komunikace * 7 corporate image * 7 public relations * 7 communication in management * 7 communication in marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher) Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 005.336.6 * 659.4 * 005.57 * 658.8:316.77 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Vlastník Kladno SVK Druh dok. Digitalizované dokumenty
Počet záznamů: 1