Počet záznamů: 1  

Základy marketingu

  1. Autor Rošický, Stanislav, 1942- (Autor)
    NázevZáklady marketingu : aplikační a systematický přehled / Stanislav Rošický
    Další korp. Univerzita Hradec Králové. Fakulta informatiky a managementu
    Vydání2. vyd.
    Nakl.údajeHradec Králové : Gaudeamus, 2004
    Fyz.popis111 s. ; 21 cm
    ISBN80-7041-786-2
    Poznámky500 výt.. Nad názvem: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ!
    Obsahuje bibliografii
    Předmět.hesla marketing * 7 marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher)
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT658.8 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLDigitalizovaný dokument
    VlastníkKladno SVK
    Druh dok.Digitalizované dokumenty
    Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz
    Základy marketingu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.