Počet záznamů: 1
Základy marketingu
Autor Rošický, Stanislav, 1942- (Autor) Název Základy marketingu : aplikační a systematický přehled / Stanislav Rošický Další korp. Univerzita Hradec Králové. Fakulta informatiky a managementu Vydání 2. vyd. Nakl.údaje Hradec Králové : Gaudeamus, 2004 Fyz.popis 111 s. ; 21 cm ISBN 80-7041-786-2 Poznámky 500 výt.. Nad názvem: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. DOKUMENT JE K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ! Obsahuje bibliografii Předmět.hesla marketing * 7 marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol * 7 textbooks (higher) Konspekt 658 - Řízení a správa podniku * 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL Digitalizovaný dokument Vlastník Kladno SVK Druh dok. Digitalizované dokumenty
Počet záznamů: 1