Počet záznamů: 1
Strategický marketing
Autor Jakubíková, Dagmar, 1948- (Autor) Název Strategický marketing : strategie a trendy / Dagmar Jakubíková, Petr Janeček Další autor Janeček, Petr (Autor) Vydání 3. přepracované a rozšířené vydání Nakl.údaje Praha : Grada Publishing, 2023 Fyz.popis 428 stran : ilustrace ; 24 cm ISBN 978-80-271-3722-0 Kč 599.00 Edice Expert Edice/záhl. Expert (Grada) Poznámky Obsahuje bibliografii a rejstřík Poznámka o jazyku Anglické resumé Předmět.hesla strategický marketing Forma, žánr monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005.21 * (048.8) Anotace Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol. Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Počet ex. 1, z toho volných 0 Vlastník Kladno SVK Druh dok. Odborná literatura, mapy Signatura Lokace Dislokace Info J 415922 Půjčovna literatury volný výběr 005_Management,účetnictví,reklama vypůjčený (do 05.12.2024)
Počet záznamů: 1