Výsledky vyhledávání
- Retail marketing / Milan Postler, Vladimír Bárta . Praha : Press21, [2020] ©2020 150 stran [1, z toho volných 1]
- Retail Marketing / Vladimír Bárta, Ladislav Pátik, Milan Postler . Praha : Management Press, 2009 . 326 s. [2, z toho volných 2]
- Homo spotřebitel / Vladimír Bárta, Hilda Bártová . V Praze : Oeconomica, 2009 . 206 s. [1, z toho volných 1]
- Marktforschung in deutscher Sprache / Hilda Bártová, Vladimír Bárta . Praha : Oeconomica, 2007 . 194 s. [1, z toho volných 1]
- Spotřebitel : chování spotřebitele a jeho výzkum / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka . Praha : Oeconomica, 2007 . 254 s. [1, z toho volných 1]
- Chování spotřebitele a výzkum trhu / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka . V Praze : Oeconomica, 2004 . 243 s.
- Výzkum trhu v německém jazyce = Marktforschung in deutscher Sprache / Hilda Bártová, Vladimír Bárta . Praha : Oeconomica, 2004 . 215 s.
- Výzkum trhu v německém jazyce = Marktforschung in deutscher Sprache. II. díl / Hilda Bártová, Vladimír Bárta . Praha : Oeconomica, 2003 . 91 s. [1, z toho volných 1]
- Speciální seminář Výzkum trhu [elektronický zdroj] : volitelný předmět o rozsahu 2 kredity : učební pomůcka pro magisterské navazující studium oboru Podniková ekonomika a management v distanční formě / [autoři textu] Oldřich Vávra, Vladimír Bárta, Hilda Bártová . Praha : [Oeconomica], 2002 . 1 elektronický optický disk (CD-ROM) [1, z toho volných 0, prezenčně 1]