Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 9  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kl_us_auth 0344644^"
  1. Chudoba a sociální dávky v sociálně vyloučených lokalitách / Miroslava Federičová, Klára Kalíšková, Lucie Zapletalová .  Praha :  Národohospodářský ústav AV ČR, v.v.i.,  2022  37 stran   [1, z toho volných 1]
    Chudoba a sociální dávky v sociálně vyloučených lokalitách
  2. Odchody z učitelské profese v Evropě / Miroslava Federičová, Filip Pertold .  Praha :  Národohospodářský ústav AV ČR, v.v.i.,  2022  12 stran   [1, z toho volných 1]
    Odchody z učitelské profese v Evropě
  3. The outflow of high-ability students from regular schools and its long-term impact on those left behind / Miroslava Federičová .  Prague :  CERGE-EI,  2021  32 stran   [1, z toho volných 1]
    The outflow of high-ability students from regular schools and its long-term impact on those left behind
  4. Odchody do důchodu v Česku : role očekávání a zdravotního stavu v mezinárodním srovnání / Filip Pertold, Miroslava Federičová .  Praha :  Národohospodářský ústav AV ČR, v.v.i.,  2020  40 stran   [1, z toho volných 1]
    Odchody do důchodu v Česku
  5. Dopady známek na vysvědčení na životní rozhodnutí žáků / Miroslava Federičová .  Praha :  Národohospodářský ústav AV ČR, v.v.i.,  2019  28 stran   [1, z toho volných 1]
    Dopady známek na vysvědčení na životní rozhodnutí žáků
  6. Mezinárodní srovnání ředitelů škol: české administrativní inferno : listopad 2019 / Miroslava Federičová .  Praha :  Národohospodářský ústav AV ČR,  2019  36 stran   [1, z toho volných 1]
    Mezinárodní srovnání ředitelů škol: české administrativní inferno
  7. Children left behind: self-confidence of pupils in competitive environments / Miroslava Federičová, Filip Pertold, Michael L. Smith .  Prague :  CERGE-EI,  2016  30 stran   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Children left behind: self-confidence of pupils in competitive environments
  8. Gender gap in application to selective schools : are grades a good signal? / Miroslava Federičová .  Prague :  CERGE-EI,  2015  45 stran   [1, z toho volných 1]
    Gender gap in application to selective schools
  9. The impact of high-stakes school-admission exams on study effort and achievements: quasi-experimental evidence from Slovakia / Miroslava Federičová .  Prague :  CERGE-EI,  2014 .  42 s.   [1, z toho volných 1]
    The impact of high-stakes school-admission exams on study effort and achievements: quasi-experimental evidence from Slovakia


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.