Výsledky vyhledávání
- Akceptace technologie z pohledu marketingových nástrojů / Kateřina Matušínská, Martin Klepek, Halina Starzyczná, Michal Stoklasa, Radka Bauerová, Veronika Braciníková, Adéla Chromčáková, Radka Kubalová . [Praha] : Professional Publishing, 2019 150 stran [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
- Obchodní společnosti : distanční studijní opora / Halina Starzyczná . Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2009 . 138 s. [1, z toho volných 1]
- Prostorová ekonomika / Halina Starzyczná . Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2007 . 197 s. [1, z toho volných 1]
- Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) - praktické využití / Halina Starzyczná ... [et al.] . V Karviné : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2007 . 250 s.
- Ekonomika obchodu : distanční studijní opora / Halina Starzyczná . Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2005 . 237 s. [1, z toho volných 1]
- Ekonomika obchodu / Halina Starzyczná . Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2003 . 165 s.