Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 3  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^kl_us_auth 0238772^"
  1. Praktické marketingové aplikace / Oldřich Vávra a kolektiv .  Praha :  Oeconomica,  2007 .  195 s.   [1, z toho volných 1]
    Praktické marketingové aplikace
  2. Marketing: principy a nástroje / Jan Koudelka, Oldřich Vávra .  Praha :  Vysoká škola ekonomie a managementu,  2007 .  257 s.   [1, z toho volných 1]
    Marketing: principy a nástroje
  3. Speciální seminář Výzkum trhu [elektronický zdroj] : volitelný předmět o rozsahu 2 kredity : učební pomůcka pro magisterské navazující studium oboru Podniková ekonomika a management v distanční formě / [autoři textu] Oldřich Vávra, Vladimír Bárta, Hilda Bártová .  Praha :  [Oeconomica],  2002 .  1 elektronický optický disk (CD-ROM)   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    počítačový soubor


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.