Výsledky vyhledávání
- Spotřební imaginace státního socialismu : reklama v Československu 1948-1989 / Ondřej Táborský, Lucie Česálková a kol. . Praha : Národní muzeum : Akropolis, 2022 502 stran [1, z toho volných 1, Ve volném výběru 1]
- Česká reklama : od pana Vajíčka po falešné soby / Jaroslav Krupka . Brno : BizBooks, 2012 . 264 s. [1, z toho volných 1]
- Manuál mediálního konzultanta : (pro marketing a prodej rozhlasové reklamy) / Michal Zelenka & kolektiv . Praha : Hermes, 2007 . 115 s. [1, z toho volných 1]
- Teorie III : studijní opory pro studující v kombinované formě studia : bakalářský studijní program : studijní program: Výtvarná umění / kolektiv autorů . Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2005 . 154 s. [1, z toho volných 1]
- Zpověď muže, který umí reklamu / David Ogilvy ; [z anglického originálu ... přeložil Martin Dobeš] . Praha : Pragma, [2004] . 178 s. [1, z toho volných 1]
- Konečná krajina / Keiko Sei ; sestavil Vladimír Havlík ; z angličtiny přeložili Jakub Geisler ... [et al.] . Praha : One Woman Press, 2004 . 267 s. [1, z toho volných 1]